zondag 26 april 2015

Slaapgebrek

Afgelopen nacht heb ik weer niet geslapen. Weer die indringende pijn in mijn onderrug. Er gaan golven van doffe pijn door mijn ruggenmerg, welke uitstraalt naar mijn buik. Het is een pijn die ik niet goed kan omschrijven, een pijn die ik nooit eerder heb gevoeld. Een nare pijn, dat is zeker!
Ik ben zelfs een beetje jaloers op de hondjes die de hele nacht heerlijk liggen te slapen...
Ook heb ik al geruime tijd zenuwpijn in mijn voeten. Ik gebruikte daar Venlafaxine voor. Nu ik hiermee moest stoppen merk ik dat deze pijn weer toeneemt. Daar is geen pijnstiller tegen bestand. Alsof ze met messen in mijn voeten aan het steken zijn, en ze worden zo heet, ik heb het gevoel alsof ik op brandende kolen loop. Ik heb met coolpacks uit de diepvries om mijn voeten gelegen, wat een klein beetje verlichting geeft. Je zou me eens moeten zien liggen, eigenlijk gewoon lachwekkend...hoe ik in bed lig met die dingen om mijn voeten. Voor goede tips om mijn voeten te koelen hou ik me aanbevolen!
Ik kan me niet meer voorstellen hoe het is om gewoon te slapen, lekker in mijn bed te liggen, zonder pijn en ongemakken. Dat is zo lang geleden...
Soms verbaast het me dat ik nog op de been blijf met zo weinig slaap.

Het is vandaag een herfstachtige dag, ongezellig en koud. Nadat ik er weer een pijnstiller heb ingestopt ben ik mijn hobbyspullen maar eens gaan uitzoeken en opruimen. Heerlijk.. opruimen ruimt ook op in je hoofd!

2 opmerkingen:

  1. Jeetje meis, wat een verhaal zeg. Ik ken je pas sinds kort via 'de freubel' en kende je achtergrond natuurlijk niet. Wat fijn dat je het van je af kunt schrijven! Ik denk aan je en lees met je mee! Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Anne-Marie, ik vind mijn ontspanning nog altijd in mijn twee hobby's. Schilderen en SU! Leuk dat ik sinds kort bij jullie clubje hoor. Groetjes

      Verwijderen