zaterdag 25 april 2015

Pijnbestrijding

Het is maandag 20 april.

Nog drie nachtjes slapen en dan weet ik hoe ik ervoor sta. De spanning is zich aan het opbouwen! Ik bel met de oncoloog over de pijnmedicatie. Hij wil daar rustig met me over praten, na de uitslag van de CT-scan. Hij adviseert me om Ibuprofen 600mg te nemen in combinatie met paracetamol 1000mg. Dus, geen tramadol! Het is niet anders...de medicatie haalt de hele scherpe kantjes van de pijn, maar de pijn is nog steeds nadrukkelijk aanwezig. Ook verspringt de pijn van locatie. Ik heb nu ook pijn bij mijn ribben aan de rechterkant. Mijn buik is opgezwollen, doet pijn. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat de kanker ook in mijn buik zit. Ik ben zo moe, moe van de spanning, de pijn, het slechte slapen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten