zondag 3 mei 2015

Pijn!

Zondagmiddag 3 mei 12.19 uur

Wat heb ik me ellendig gevoeld gisteren. 's Middags begon de pijn weer op te laaien. Het breekt gewoon door de morfinepleister heen. Het is een allesoverheersende pijn die vooral in de middag, avond en nacht op zijn ergst is. Ik voel het op heel veel plaatsen, maar vooral in mijn onderrug, borst en rechterheup. Ik kan bijna niet meer normaal lopen, ik zak iedere keer door mijn heup heen. Ademhalen doet ook pijn, zeker als ik diep inadem.
's avonds heb ik nog een extra morfine tablet voor onder de tong genomen en de pijn zakte wat, gelukkig. Ik heb vier uur geslapen en werd toen weer wakker van de pijn. Het was inmiddels 2.00uur 's nachts. Ik ben er even uitgegaan, de hondjes laten plassen. Na de inname van paracetamol/codeïne en een slaappil ben ik wederom in slaap gevallen.
De pijn maakt me angstig. Maar ik word er ook zo verdrietig van. Ik weet niet hoe het verder moet...
Woensdag heb ik een intake gesprek in de Daniel den Hoedkliniek over de bestralingen. Ik hoop dat de bestralingen ervoor zorgen dat ik minder pijn zal hebben...
Vandaag doe ik maar rustig aan, want ik voel me nu echt wel erg duf/draaierig in mijn hoofd.

1 opmerking:

  1. He meis toch 😢 Tranen rollen over m'n wangen. Ik wou dat ik je pijn kon wegnemen. Bah, machteloos! Hopelijk kunnen de bestralingen je pijn verminderen. Zachte knuf! 😘

    BeantwoordenVerwijderen