donderdag 26 november 2015

Een betere dag

Vandaag had ik een veel betere dag dan gisteren! Ik vind het altijd zo verwonderlijk dat je de ene dag alles zwart en somber ziet en de volgende dag zie je alles weer zonniger.
Dit wil ik even kwijt aan jullie. Zodat jullie niet denken dat al mijn dagen zwart gekleurd zijn....
Als ik zo'n slechte dag heb, kan je je niet voorstellen hoe het is als je je weer beter voelt. En dan ineens is die dag er weer dat je het allemaal wat luchtiger kan zien!
Gewoon even een dagje niet de hele tijd bezig zijn met kanker. De corticosteroïden doen goed hun werk. Een paardenmiddel....met een paar dagen voel je je beter. De uitslag is al zo goed als weg en mijn handen en voeten zijn minder gevoelig en pijnlijk.
Mijn schoonzus kwam vandaag en we zijn zelfs nog even naar de Bijenkorf geweest. Ik was hier al heel lang niet meer geweest, wat is er weer veel veranderd in de koopgoot! Ik kon zelfs goed lopen vandaag! Ik heb een mooie broek gescoord en een leuke blouse. In verband met de 'blackfriday' was er veel korting, dus dat is altijd leuk winkelen. Vandaag voelde even als 'normaal'....en dat voelt zó goed! Ik ben ook niet oververmoeid nu....kortom ik voelde me goed!
Kon het leven maar alle dagen zo zijn!

4 opmerkingen:

  1. fijn dat je ook weer mag genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je al een paar weekjes gemist met je blog en schrok van je berichtje gisteren, maar ben blij te lezen dat je erna weer een fijne dag had. Ik schrok, niet van jouw verhaal (eigenlijk natuurlijk ook, want ik wil dat je je goed voelt natuurlijk!!!), maar vooral van het gedrag van 'de mensen' om je heen. Ik kan er niet bij. Ik weet dat het makkelijk praten is van een afstand, maar een buurvrouw die je bijna aanrijdt en jaloers is als haar man een zieke buurvrouw helpt ... ik kan er niet bij ... Enfin ... gelukkig dus ook een mooie dag, fijn dat je daar weer wat energie van krijgt!!

    BeantwoordenVerwijderen