donderdag 21 april 2016

Verdriet

Woensdag 20 april 2015

Dwars door de stille leegte
Klinkt de echo van jouw lach
Zachtjes van een afstand
Alsof ik je daarnet nog zag
Steeds hoor ik weer je stem
Dan voel ik de leegte
Omdat je er niet meer bent
Nooit meer je stralende lach
Nooit meer je 'zwarte humor'
Nooit meer een lang telefoongesprek
Nooit meer iedere dag een berichtje
Nooit meer "Hallo met Mij"
Het ging snel
Het is veel te vroeg
Wat voorbij is
Is dichtdoen
en verpakken
In de goede gedachten
Van de herinneringen.
Dag, lieve vriendin, rust nu maar, je hebt het verdiend.
Maar, meid, wat ga ik je missen!


5 opmerkingen:

  1. Mandy, ook jij gecondoleerd en veel sterkte gewenst met dit verlies en met jouw gevecht. Ik heb je nooit ontmoet maar over je horen vertellen door Carla, over jullie vriendschap, jouw kunst, jullie beider dappere strijd <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte!
    Ik heb je pb gestuurd via facebook.
    Dikke knuffel
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel sterkte met het verlies van je dierbare vriendin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verdrietige tijd voor je, heel veel sterkte Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte Mandy. Toen Carla en Marcel bij ons in Noord Carolina waren vertelde ze over jullie vriendschap. Heel speciaal. Ik wens je dan ook heel veel sterkte met het verlies van zo'n dappere vriendin.
    Petra Glorie

    BeantwoordenVerwijderen