woensdag 13 januari 2016

En door....

Dr J belde vandaag om me te vertelde wat ze heeft besproken met de farmacoloog. Ik mag op lage doseringen door met de Xeloda. Ze vroeg wel of ik het ook zie zitten en het aan durfde. Nou, ik durf het aan hoor. 2x per dag 1000mg, dus per dag 2000mg. Dit twee weken lang en dan een week rust. Één kuur bestaat dus uit een Cyclus van drie weken. Dan gaan we kijken hoe ik daarop reageer.
Ik mag echter nu nog niet beginnen omdat mijn luchtwegontsteking/ griep eerst over moet zijn. Dit klinkt logisch, natuurlijk!
Als ik vind dat ik er klaar voor ben dan mag ik haar bellen, dan wordt er een afspraak ingepland. Ze zal me voor de zekerheid ook nog onderzoeken en mijn bloed moet ook goed zijn.
Ik hoop dat ik me snel weer goed zal voelen. Vanmorgen merkte ik dat die hoge koorts wat met mijn lichaam heeft gedaan. Toen ik mijn bed verschoonde ging ik ff 'out'. Ik zal me maar even koest houden en mijn rust nemen. 
Maar ik ben zo blij dat ik door mag gaan! En dan maar duimen dat ik niet al te toxisch reageer op deze dosering....

3 opmerkingen:

  1. Even eenvoudig gezegd: afvoeren die luchtwegontsteking en go for it !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij duimen met je mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mandy ik schrok van de kop de beslissing is gevallen op je blog maar nu een paar berichten verder hoop ik met je mee op zoveel meer tijd hier tussen je familie en vrienden dikke knuffel van h e weet wel wie xxx

    BeantwoordenVerwijderen