zaterdag 24 september 2016

Verrassing!

Dat er hele lieve, warme mensen rondlopen op deze aarde, wist ik al langer. Ook weet ik dat heel veel mensen die ik al jaren ken, juist niks meer van zich laten horen....dat doet pijn, maar begrijpen doe ik het wel! Ik ben niet meer de oude, gezellige Mandy...en hoe moet je omgaan met zoveel onzekerheid en verdriet. Ik neem het niemand kwalijk!
Op een dag, kreeg ik een mailtje van iemand die ik ken van onze gezamenlijke hobby: de havanezers! Ik 'ken' er velen en met velen heb ik ook contact via Facebook. Maar in "real life" had ik ze nog nooit ontmoet. In de mail stelde ze me iets voor....ze wilde mij heel graag verrassen met een havanezer-meeting bij mij in de buurt. Ik vond het, uiteraard, direct een superleuk voorstel! 
En dat was het ook! Zó leuk om al die honden bij elkaar te zien! 
In het Bergsche Bos hadden we afgesproken. Ik had er vreselijk veel zin in! Al die leuke hondjes in het echt zien.... aangekomen op de afgesproken plek leerde ik de hondjes en hun baasjes kennen. Zoveel lieve mensen bij elkaar. Ik kreeg een mooie bos bloemen, een mandje vol met kadootjes en een vreselijk mooie tekening van Isa, de dochter van degene die deze dag georganiseerd heeft. Ik was helemaal flabbergasted....
Overdonderd door dit alles, schoten de tranen in mijn ogen! En als klap op de vuurpijl kreeg mijn vriendin A en ik ook de lunch nog aangeboden!! Na de lunch hebben we nog een wandeling gemaakt (ik in de scoot). Het weer was ook nog eens fantastisch! 
Deze dag zal ik nooit meer vergeten. Ik voelde me echt gelukkig!  Ik heb vreselijk genoten! Dat er in deze tijd (van egoïsme en andere lelijke dingen) mensen zijn die dit voor mij over hebben.....echt geweldig!! 
Ik wil dan ook iedereen die hier aan mee heeft gedaan bedanken voor deze geweldige dag! 


Thuis gekomen moest ik wel gelijk met een flinke morfine-shot naar mijn bed, maar dat geeft helemaal niks! Hier kan ik weer even op teren.....
Bedankt, lieve mensen, jullie hebben mij een onvergetelijke dag bezorgd!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

1 opmerking: